ارسال کمک های خیرین به مناطق سیل زده رودبار جنوب 

ارسال کمک های خیرین به مناطق سیل زده رودبار جنوب 

تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: با مشارکت کانون و موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم و کمک خیرین، اقلامی برای کمک به سیل زدگان رودبار جنوب تهیه شده است که فردا به این مناطق ارسال خواهد شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با بیان این مطلب که در پی وقوع سیل فروردین سال جاری در جنوب کرمان، خسارت هایی به رودبار جنوب و زهکلوت وارد شد و مردم این مناطق نیز دچار مشکلاتی شدند، گفت: کمک به محرومین و آسیب دیدگان جامعه جز تفکرات دینی ماست در همین راستا ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با همراهی ستاد عالی کانون های مساجد کشور، پویش کنارتم هموطن را راه اندازی کرد.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با اشاره به مشارکت کانون و موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم در این پویش، افزود: با گذشت چندین روز از راه اندازی این پویش، با مشارکت کانون و موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم و کمک خیرین، یک دستگاه نانوایی، یک تُن آرد، ۲۰۰ بطری روغن یک کیلویی و ۶۰۰ کیلوگرم برنج تهیه شده است.

وی با بیان این مطلب که اقلام خوراکی در بین سیل زدگان توزیع خواهد شد، عنوان کرد: دستگاه نانوایی و یک تُن آرد در اختیار کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب قرار داده می شود تا این کانون با استفاده از ظرفیت مردمی اعضای خود برای پخت و توزیع نان بین سیل زدگان اقدام کند.

خوبی زاده ادامه داد: همچنین اقلام ضروری زندگی همچون پتو، موکت و کمک هزینه خرید به خانواده های سیل زده داده خواهد شد.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار داشت: این اقدامت به منظور دستگیری، حمایت و خدمت به مردم سیل زده مناطق محروم رودبار جنوب انجام می شود تا گامی هر چند کوچک برای بازگشت زندگی آن ها به وضعیت عادی برداشته باشیم.

پایان پیام/ 586